Cześć,
chciałbym opisać Wam moją bardzo przykrą przygodę z RTV Euro AGD. Otóż zakupiłem tam całość sprzętu do nowego mieszkania za około 10.5k PLN. Dostawa była wyznaczona na 28 listopada. Zapłaciłem za wniesienie i ustawienie we wskazane miejsce najcięższych sprzętów.
28 listopada kurier faktycznie przyjechał i tu zaczęły się schody:
1. BRAK WNIESIENIA SPRZĘTÓW - Kurier powiedział, że nie ma zapłacone za wniesienie sprzętów do mieszkania. W związku z tym jedyne co zrobił to wypakował sprzęty z auta, wsadził do windy i zostawił je na klatce schodowej na czwartym piętrze. Po dostawie otrzymałem jednakże protokół zdawczo odbiorczy, w którym kurier stwierdził, że wprost przeciwnie wniósł sprzęty do mieszkania i ustawił je w miejscu wskazanym przeze mnie. OKŁAMAŁ MNIE.
2. BRAK PŁYTY INDUKCYJNEJ - Kurier nie dostarczył płyty indukcyjnej. Zgłosiłem ten fakt na infolinii sklepu. Kazali mi zadzwonić na kolejny dzień co też uczyniłem. W kolejny dzień Pan na infolinii poinformował mnie o nowym dniu dostawy. W ten kolejny dzień nikt się do mnie nie odezwał i oczywiście płyta znów nie dojechała. ZMARNOWALI MÓJ CZAS. W kolejnym dniu zadzwoniłem na infolinię. Znów wyznaczyli kolejny dzień dostawy i znów sytuacja się powtórzyła. ZNÓW ZMARNOWALI MÓJ CZAS.
Przed chwilą odebrałem telefon od kolejnego kuriera, który miał przywieźć płytę dziś. Zadzwonił i powiedział, że złapał gumę i nawigacja nie chciała pokazać mi mojego adresu (oczywiście nikt wcześniej nie miał z tym problemu), a on nie wiedział, czy na osiedlu nie ma szlabanu w związku z tym on tej płyty dziś nie dostarczy. NO RĘCE OPADAJĄ...
3. PRALKA NIE DZIAŁA - dziś podłączyłem pralkę. Jest problem z elektrozaworem, ponieważ woda spływa do bębna pomimo tego, że pralka jest wyłączona. Po odpompowaniu wody sytuacja się powtarza....
Zgłosiłem ww. sytuacje na infolinii, ale dostałem odpowiedź, że oni nie są w stanie nic zrobić i że muszę zgłosić reklamację przez stronę internetową. Oczywiście to zrobiłem, ale chciałem Was jeszcze przestrzec abyście nie robili zakupów w RTV Euro AGD. Sklep ma bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.