Jaki masz drut, taki Internet - niesamowicie 'atrakcyjna' oferta NETIA



Treść rozmowy mojego kolegi z konsultantem NETIA.

Rozmowa 1 (przed przeczytaniem regulaminu)


Konsultant 1: Witaj Kolega. W czym mogę pomóc? W trosce o najwyższą jakość rozmów prowadzonych na chacie, są one rejestrowane.
Kolega: Witam, Jestem zainteresowany Państwa oferta na Internet. Mieszkam w Stargardzie Szczecińskim. Czy jest możliwość podłączenia u mnie takiego Internetu lecz bez dodatkowych opłat za utrzymanie linii telefonicznej przez TP SA ?
Konsultant 1: W celu weryfikacji mozliwosci technicznych i przedstawienia oferty.Proszę o podanie:Miejscowości,kodu pocztowego,ulicy numeru domu i mieszkania Numeru stacjonarnego z kierunkiem.
Kolega: Stargard Szczeciński, 73-110, ul. xxxx, brak telefonu
Konsultant 1: Prosze o cierpliwośc
Konsultant 1: Mozliwe bedzie 17 Mbit/s
Konsultant 1: Abonament telefoniczny to Non Stop, czyli darmowe połaczenia do wszystkich nr stacjonrancyh w Polsce Max Internet Od 1 do 8 miesiąca 49,90zł brutto, od 9 miesiąca 99zł brutto.Umowa na czas nieokreslony, Router wifi za 1 zł
Kolega: rozumiem - teraz proszę o podanie warunków finansowych i czy konieczna jest ta opłata dodatkowa za utrzymanie linii telefonicznej czy tej opłaty wcale nie musi być
Konsultant 1: Jak wyżej
Konsultant 1: Nie ma opłaty za utrzymanie
Konsultant 1: Jezeli ma sie telefon
Kolega: czyli dla mnie nieopłacalne gdyż w tutejszych sieciach TVK otrzymam tańszy Internet bez opłaty dodatkowej za utrzymanie linii telefonicznej
Konsultant 1: rozumiem
Kolega: czy to jest umowa na czas określony czy bezterminowa
Konsultant 1: nieokreslony

Zostałeś transferowany do: Konsultant 2
Kolega: czyli mogę w każdej chwili zrezygnować ?
Konsultant 2: tak, może Pan
Kolega: ok - czyli nie ma możliwości ominąć problem utrzymania lini telefonicznej ?
Konsultant 2: niestety nie, nie ma łacza Netii dlatego musi być dopłata za łącze
Kolega: rozumiem
Kolega: a jeszcze ile ostatecznie wynosiła by miesięczna opłata lecz bez routera wi-fi ?
Konsultant 2: nie zamawianie routera nie obniża opłat
Kolega: rozumiem czyli 50pln przez 8 miesięcy? - ta opłata łącznie z tą opłatą utrzymania łącza?
Konsultant 2: tak, to już cena za wszysyko
Kolega: rozumiem
Kolega: a od momentu zgłoszeni jaki jest czas przyłączenia ??
Konsultant 2: około 14 dni roboczych od dnia wpłyniecia podpisanych dokumentów do nas do firmy
Kolega: czyli po 8 miesiącach mogę bezproblemowo zrezygnować i rozwiązać umowę ? Ile przed rozwiązaniem powinienem złożyć wypowiedzenie ?
Konsultant 2: 30 dni
Kolega: te 17Mbit/s to rozumiem jest do klienta a jaka jest zwrotna prędkość ?
Konsultant 2: 1 Mbts
Kolega: w jaki sposób mogę zamówić tą usługę?

Zostałeś transferowany do: Konsultant 1
Konsultant 1: Zzmówienie złoży Pan na czacie
Konsultant 1: Otrzyma Pan kopie umowy na e-mail
Konsultant 1: I kurierem do podpisu

Kolega: rozumiem - muszę sobie dać chwilę czasu na zastanowienie i się odezwę - dziękuję bardzo za rozmowę.
Konsultant 1: Pozdrawiam


Rozmowa 2 (po zapoznaniu się z regulaminem)

Konsultant: Witaj Kolega. W czym mogę pomóc? W trosce o najwyższą jakość rozmów prowadzonych na chacie, są one rejestrowane.
Kolega: Witam, rozmawiałem wcześniej z Państwa konsultantem na temat Internetu: Stargard Szczeciński, 73-110, ul. xxxx, brak telefonu. Zaproponowaliście mi 17Mbit/s oraz cenę 49,90 przez 8 miesięcy a później jakaś wyższa kwota.
Kolega: Moje pytanie jest następujące - czy jest jakaś kwota aktywacji ?
Konsultant: 150 zł podłączenie
Konsultant: Umowa jest na czas nieokreślony, od czasu trwania umowy uzależniona jest opłata aktywacyjna, czyli np.: po 24 miesiącach wynosi ona 1 grosz, każdy miesiąc wcześniej to + 12 zł do aktywacji. Doliczona jest ona do ostatniej faktury.
Kolega: rozumiem że jeżeli zrezygnuję po 8 miesiącach będę musiał zapłacić jakieś koszty aktywacji ?
Konsultant: tak
Konsultant: wtedy (24-8) x 12 zł
Kolega: czyli 192pln + 150pln za przyłączenie czyli do zapłaty dla Państwa jest 342pln
Konsultant: 150 do pierwszej faktury
Konsultant: 192 do ostatniej
Kolega: to co jest takiego atrakcyjnego w tej ofercie ?
Konsultant: przedstawiała koleżanka ofertę
Kolega: ale o dodatkowych kosztach nie było wspominane
Kolega: doczytałem także ze maksymalną prędkość uzyskam dopiero po miesiącu
Kolega: są jeszcze 2 rodzaje umowy "no limits" i "no limits www" - której umowy dotyczyły te warunki ??
Konsultant: no limits www
Kolega: rozumiem że prędkość ta dotyczy tylko portu 80 czyli stron WWW ?
Konsultant: tak
Kolega: dobrze w takim razie dziękuję za ofertę i rozmowę. Pozdrawiam.

Odwiedzin: 1259

Strona powstała 20.05.2011.